Pages

Saturday, October 29, 2011

BaNgGa.. (CoNvoCatioN daY)

Assalamualaikum w.B.t

Hello. HolLa.Hye. 

Okay peeps. Walaupun sy tahu, xde yg bace pon blog ni, tapi saje nk cerita jugak.. HiHi



Semalam Convocation day, kt Putrajaya International Convention Centre. But it's not mine.. my senior's.

And, one of our senior, that is Mohd Asri Bin Jusoh dinobatkan sebagai pelajar contoh for the whole KPM. Bangga rite?


I wish i could be the same too.. :(


Insya Allah, I'm trying my best, to make my family proud of me. At least I wanna make them happy. At least, I draw a smile on their face after a long drought. (okay, tu melampau. HaHa)
 
Kita sebagai anak akan cuba sedaya- upaya nak buat parents kite happy kan. Biarla berbaloi dengan usaha diorang yg buat macam2 nk bagi kite brjaya. At least mmpu menyenangkan diorang bile diorang da tua nanti..



Ni da last semester. I wish, I could give them my best. At least the number one in my college. Harap2la... Wish me luck guys. :) 

*Mereka dah. Aku bila lagi?

Ya Allah, ya tuhanku. Aku bermohon kepadamu, agar berikanlah aku kesempatan untuk memberi kesenangan hidup kepada kedua orang tuaku. Amin.







No comments:

Post a Comment

BuNga2 UntuK GaDiS MoNteL